Saturday 21 August 2010

Bangga Dengan Diri Aku



Aku berasa bangga denga ape yang aku ade sekarang nie..Aku bangga menjadi diri aku yang sebenar sebab aku ada seorang ibu yang penyanyang dan memahami dan sanggup menjadi kawan baik aku sewaktu aku perlukannya,Aku bangga ada Ayah yang prihatin ngan anak2..Aku bangga ada sahabat yang memahami aku dan selalu menghiburkan aku sewaktu aku berduka lara..Aku juga bangga menpunyai teman hidop yang memahami yang boleh jadi kawan sewaktu aku lupa siapa aku serta menjadi telaga curahan isi hati aku..Aku bukan seperti dulu lagi aku dapat rasekan banyak perubahan yang terjadi kepada aku..Aku harap perkara macam nie dapat berterusan dan kalau boleh sampai bila-bila sebab aku tak nak kehilangan ape yang aku ada,So,aku akan terus berusaha untuk mengekalkan ape yang aku miliki sekarang..betul la kate orang kita patut bangga ngan apa yang kita ada yang mingkin tak ade pade orang lain serta kita perlu hargai ape yang kita ada sebelum kita kehilngannya buat selamanya..so mulai sekarang aku akan belajar untuk menghargai ape yang aku dan dan aku akan cuba untuk kekalkannya untuk selamanya..Harap2 segala doa dan permintaan aku dimakbulkan..AMIN..

No comments: