Tuesday 3 August 2010

Aku Rase Happy




Hari nie aku rase sronok je kerje entah kenapa aku bersemangat tinggi sangat ari ni..Mungkin sebab aku dah tutp satu penempatang klinikal aku yang diambil kira untuk markah peperiksaan akhir aku..Aku bangga sangat sebab dengan secara rasminya aku menutup penempatan klinikal bagi unit pembedahan dengan jayanya dan markah yang diberikan oleh Encik Nasir kepada aku pon agak menari so terima kasih banya kepada Encik Nasir sebab markah yang telah diberikan tadi saya gembira sangat..So ini bermakna aku cuma tinggal tiga penempatan je lagi untuk dihabiskan Psikiatrik,Klinik Kesihatan dan Perubatan..wah bestnye..Tak sabar rasenye nak tamatkan perjuangan ini..Tapi aku masih ade lagi satu cabaran yang besar yang sume orang takutkan iaitu FINAL EXAM..Dengar je pasal exam sume orang takut dan mengigil..Bagi aku exam nie satu perkara yang menarik sebab lepas exam comfirm dapat cuti lame punye..Wah bestnye..Tak sabar rasenye nak bercuti panjang....

No comments: