Wednesday 11 August 2010

Kesakitan Yang Melanda



Aku rase letih dan tak bermaya hari nie tambahan pula kaki aku kesakitan entah macam mane boleh sakit..lepas bangun dari tidor je aku terus merasakan kesakitan pada kaki aku sampai takleh nak jalan,so aku dah buat keputusan untuk ke Hospital sebab aku dah tak tahan..kat dalam Hospital aku tak menunggu lame cam orang lain sebab aku student kerajaan so aku diberi kelebihan oleh pihak Hospital untuk mendapat rawatan dengan cepat tanpa mengikut giliran..Tapi rase cam tak adil la plak sebab orang lain terpaksa menunggu lame..Aku just menunggu lebih kurang satu minit je pastu nombor aku dipanggil so aku masuk je la..Staff kat dalam bilik tu tanya adik sakit ape tapi aku just menjawab tak tau sebab aku sendiri pon tak tau ape puncanya kaki aku jadi macam nie,so Staff tu buat keputusan untuk melakukan X-ray ke atas aku so aku just setuju la..Lepas aku siap melakuka X-ray aku kembali ke bilik tadi pastu aku dok menyembang ngan abang tu yang tengah bekerja,agak lame la sampai lupa nak hantar kad aku ke bilik doktor..Tak lame kemudian nombor aku dipanggil masuk ke bilik doktor,dalam bilik doktor nie aku menyembang lame plak ngan doktor dan nurse sebab aku kenal sangat ngan mereka..Setelah lame sembang doktor kate aku kene rehat so die bagi aku cuti 2 hari..Memang best sebab aku nak tenangkan kepala aku yang serabut nie..Terima kasih banyak doktor Ahmad Zailani,jasamu dikenang..

No comments: