Monday 9 August 2010

Ape Yang Terbaik






Aku dah cube sedaya upaya aku untuk buat yang terbaik tapi aku tak mampu untuk mendapatkan hasil yang terbaik tapi takpe la sebab aku dah lakukan yang terbaik selebihnya terpulanglah kepada kamu macam mana kamu hendak menilai aku sama ada aku nie baik atau buruk aku terima seadanya kerana aku dah menjalankan segala tanggungjawab aku..So aku rase lepas nie yang terbaik bagi aku adalah aku nak berdiam diri membisu atau cuba mengundurkan diri aku sejauh mungkin..Tapi adekah keputusan ini adelah keputusan yang terbaik...Aku dah buntu dan aku perlukan petunjuk yang mampu menunjukkan aku jalan yang benar..Aku tak nak ape yang aku lakukan ini akan menimbulkan masalah laen plak..Ape yang patut aku lakukan?..aku masih mencari jawapan dan mungkin aku akan ketemui jawapan yang aku cari2 ini tak lame lagi..Harap2 sume akan okay lepas nie..Tapi aku tetap ngan keputusan sementara aku iaitu aku mengundurkan diri jauh2 dan berdiam diri buat sementara watku sampai aku jumpa jawapan yang aku cari2 selama ini..harap2 la..

No comments: