Thursday 5 August 2010

Tanggungjawab Aku




Entah kenapa aku tetibe je terpikir pasal tanggungjawab aku..Aku terpikir macam mane aku nak menghadapi hari2 yang mendatang..aku kene jage mak ayah aku,bini aku,anak2 aku,adik2 aku dah sume orang disekeliling aku sebab aku dah mencuburi bidang yang memerlukan pengorbanan dan tanggungjawab yang besar..Aku terpaksa memikul segala bebanan sebab aku akan berurusan ngan nyawa orang..bende ni bukan boleh main2 sebab kalau silap langkah aku bleh meragut nyawa orang..Aku takut,aku gelisah jika memikirkan pasal nie..Tapi aku kuatkan semangat aku untuk tempuhi segala cabaran yang melanda aku..Aku akan tabah mengharungi segala dugaan yang melanda..Aku kene bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan..Aku berharap aku dapat buat yang terbaik..Tapi kadang2 aku nie merungut gak kalau keje banyak sangat..Tapi takpe la aku ni pelatih lagi mungkin nie la peluang aku nak belajar banyak2..Kerje dan tugasan yang banyak nie akan aku jadikan cabaran hidup aku..Aku mengharapkan yang terbaik dalam  semua perkara...

No comments: