Thursday 19 August 2010

Bila Dah Kesuntukan Mase



Mase tak berapa nak mengizinkan aku skang nie..aku selalu sibuk ngan kerja yang belambak..Dok dalam wad psikiatrik ni bnayak mengajar aku untuk mengenali diri sendiri serta aku belajar macam mana nak mengani stress,nak menghargai orang lain serta aku belajar untuk menjadi yang terbaik dari yang terbaik..Masih banyak lagi yang perlu aku pelajari..Aku hanya insan yang lemah yang memerlukan bimbingan..Aku skang nie kesuntukan masa untuk belajar semua perkara tapi aku akan tetap mencuba untuk melakukan yang terbaik dan aku yakain yang aku akan mampu menghadapi semuan ini dengan hati yang tenang walaupun aku bersendirian..Tapi aku takkan pernah keseorangan kerana keluarga aku sentiasa disisi aku sewaktu aku perlukan semangat dari mereka..Aku akan cuba melakukan yang terbaik dari yang terbaik sebab aku yakin yang aku mampu lakukannya..Aku akan terus berusaha sehingga aku berjaya walau masa yang aku ada dah sampai ke penghujung..Aku takkan menjadikan kesuntukan masa sebagai satu halangan kepada aku skang nie..harap2 semua akan berjalan lancar seperti yang telah dirangcangan..Harap2 la..

No comments: