Wednesday, 18 August 2010

Rindu Nak Memancing




Best la kalau dapat memancing,nak pulak mancing kat tepi laut comfirm best,Rindu sesangat ngan kawan2 aku..Time gi mancing memang tak sedarkan diri sampai kulit hangus dibakar sinaran mentari,Banyak kenangan sewaktu pergi memancing,ade kisah suka duka yang tersirat dalam memori kami yang kami takkan pernah lupa..Kalau la aku ade peluang untuk pergi memancing ngan kawan2 aku,memang aku tak lepaskan peluang macam nie,walau panas terik membakar kulit dan mengeringkan tekak akan kami tempuh jua sebab memancing ni adalah salah satu aktiviti kami di masa lapang,tambahan pula memancing nie memang menyeronokkan..Bila la nak balik umah nie..Aku nak gi mancing ikan kat tempat yang kami selalu pergi,tempat tu memang best dan tambahan plak tempat tu banyak ikan2 yang besar..Argh..Perasaan rindu aku kat kawan2 ngan rumah aku makin meningkat..Aku nak balik tapi ape kan daya masa memang tak mengizinkan aku untuk berbuat demikian..Sabar je la buat masa nie..harap2 aku akan dapat balik umah..

No comments: