Wednesday 11 August 2010

Ramadhan Menjelma Kembali


Hari nie ari pertama puasa,sangat menarik la bagi aku,bangun sahur pkl 5.30 pagi selepas beberapa kali dikejutkan oleh mak cik aku,Ape yang menarik ari nie ialah aku telah ponteng klinikal tanpa sengaja,ye la smalam aku dah tanya semua orang termasuklah senior aku,dan jawapan mereka adalah hari nie cuti sok aku dah set dalam kepala aku yang ari nie adalah cuti so aku tak bangun la pagi tadi untuk ke tempat practikal tambahan plak handphone aku dalam keadaan silent mode so aku tak sedar pon ade orang call aku pagi tadi tapi takpe la aku yang buat salah ni so aku tak boleh nak salahkan sape2 pasal nie,so aku kene tanggung la ape yang mungkin akan terjadi kepada diri aku..Hari ni aku happy sebab aku rase cam sekejap je mase berlalu hari nie.maklumlah bangun pon dah tengahari..Petang tadi pergi bazar ramadhan ngan mak cik and pak cik aku serta cousin aku yang comel..Time gi bazar ramadhan tadi aku tetibe terkenangkan masakan mama aku kat umah,kan best kalau mama aku ade skang nie..tapi tak pe la aku kene terima kenyataan yang aku terpaksa hadapi dugaan ini seorang diri..Walau pape pon hari nie agak menarikla sebab hari nie permulaan puasa dan tak lame lagi menjelma la syawal..Pape pon selamat berpuasa la wahai sahabat dan semua ahli keluarga aku..

No comments: