Tuesday 10 August 2010

Aku Dilanda Kerinduan


Aku terasa amat merindui kawan2 aku kat kampung la,rase cam nak blik umah je la..tapi apekan daya mase tak mengizinkan aku untuk berbuat demikian.Sabar je la tak lame lagi aku dah cuti so time kene keje nie kalu boleh aku nak keje ngan elok kutip ilmu sebanyak mungkin sebaba aku akan berhadapan dengan pelbagai cabaran yang mungkin aku sendiri tak tahu macam mane besarnya cabaran itu so  aku kene bersiap sedia mulai sekarang..pape hal pon aku takkan pernah melupakan kisah suka duka aku dan kawan2 aku..Sahabat aku yang berada berjauhan dari aku,aku akan sentiasa merindui korang sume sebab korang semua adalah yang terbaik bagi aku,yang penting korang kenelah pandai jage diri dan sentiasa la happy sebab bila korang sume happy aku bleh tumpang happy..Korang sume adalah yang terbaik dari yang terbaik..Tapi semalaman aku call korang sume tapi takde satu pon yang menjawab..Aku kebuntuan sementara..tapi takpe la asalkan aku tak pernah lupa kat korang sume..

No comments: