Friday 6 August 2010

Presentation



Hari nie aku agak kelam kabut skit sebab hari nie aku ade presentataion depan doktor psikiatrik..agak gementar sebab aku hanya prepare ala kadar je maklumlah nak present depan orang yang bergelar Doktor..Aku dah la tak cukup tidor ari nie sebab nak present pasal penyakit..Setelah time tiba aku mula gementar sebab aku tak berapa bersedia nak present case nie..Tapi aku cuba kuatkan semangat aku untuk meneruskan presentation nie.tambahan pula aku merupakan pelaitih pertama yang kene present..Aku dengan selamba bangun dari kerusi yang aku duduki tetapi doktor meminta aku presen sambil duduk agar aku lebih fokus..Aku mempersembahkan tentang penyakit yang agak glamour kat unit perubatan psikiatrik di seluruh dunia iaitu Skizopherenia..Dalam gementar yang menyelubungi aku buat sementara waktu aku berjaya tamatkan persembahan aku dengan jayanya dan aku berasa bangga sebab dapat pujian..Tapi ape yang aku tak banggan aku diberi tahu maklumat yang aku dapat adalah tak up to date la..Tapi takpe la asal aku selesaikan tugasan aku dengan baik..Harap aku akan terus dapat berjuang melakukan yang terbaik daripada ini lepas nie..

No comments: