Sunday 15 August 2010

Cuti Yang Agak Menarik



Hari cuti merupakan hari yang paling seronok dalam hidop aku ,ye la aku dapat rehat secukupnya pada hari cuti la..hari nie aku memang tidor habis2 la pukul 3.30 baru bangun memang terbaik la..Bangun je dari tidor aku buka internet dan setelkan ape yang patut,Tapi aku rindu plak la kat umah rase cam nak balik je tapi apekan daya masa tak mengizinkan,so sabar je la..Petang tadi Mak cik aku bawa aku ke Pantai Johor nak pergi bazar ramadhan untun mencari juadah berbuka puasa sebab Mak cik aku dah bagi tau semalam yang ari nie die taknak masak sebab nak rehat so kami ke Pantai Johor mencari sesuatu untuk berbuka..Aku beli Martabak sebab nampak sedap je tapi memang sedap la,len kali nak beli tempat same la..Dari Pantai Johor kami ke Stadium Alor Star pusing2 pastu kami je jalan langar juga pusing2 habiskan mase atas kereta..Wow,memang best la,balik2 je dah nak berbuka..Tapi hari nie agak berbeza sikit sebab selalunya aku ngan mak cik aku kat dapur untuk masak tapi hari nie sume dah siap cuma perlu hidangkan je..Tapi hari nie merupakan hari yang terbaik la..Rase rindu aku kat kampung terubat sebab adanya Mak cik ,Pak cik dan sepupu aku yang comel dan nakal..memang best la,kalaulah hari2 macam nie memang seronok..

No comments: