Thursday 22 July 2010

Aku Dan Hidup Aku



Aku dah pikir masak2 yang aku patut menjadi diri aku sendiri..tak perlu la aku teruskan lakonan yang tak sepatutnya aku berlakon sebab aku sememangnya tak pandai berlakon..Aku ade juga terpikir paerlukan aku terus berbuat baik jika orang disekeliling aku tak pernah nampak apa yang aku buat baik tapi jika aku ade tersalah membuat kesalahan walau sekecil zarah sekali pon mereka sume akan perasan dan mula la buat cerita yang bukan2 tentang kesalahan aku..Salahkah aku nak jadi baik,salahkah aku nak berubah,salahkah aku nak jadi diri aku..Tapi walau  ape pon yang mereka di sekeliling aku akan cakap pasal aku lepas nie aku takkan kesah lagi sebab aku akan tetap ngan pendirian aku yang aku nak jadi diri aku sebenar yang sepatutnya aku jadi dir orang lain yang hanya bertopengkan kemanisan di luar tapi pahit dari dalam..Aku berharap apa yang aku rancang ini akan terus menjadi kenyataan dah aku tetap dengan keputusan aku..Bia la orang nak kate ape pasal aku sebab aku takkan beralih arah lagi..Aku tetap aku...

No comments: