Wednesday 14 July 2010

Letih Tapi Happy

Hari nie agak letih sikit la sebab pesakit ramai sangat ari nie..mule2 masuk aku terkejut...pesakit ramai macam orang kat pasar malam la..tambahan lagi wad tingkat 3 tu dipenuhkan lagi dengan waris yang datang melawat pesakit..pesakit sorang je tapi yang datang melawat ade dalam 30 orang...aku nak wat keje pon tak senang la macam nie..stress pon ade,letih pon ade,nak marah nak terajang orang pon ade...Tp aku nie masih ingat lagi pesan pengajar aku,jangan marah pesakit kalu nak marah masuk je dalam tandas sepak je dinding...tapi xpe la walau keje aku agat berat sikit ari nie tapi aku happy sebab Kak Ira ade temankan aku,nak kenal ke Kak ira Kesanyangan aku,Nanti aku uploadkan gambar die ye..Ari nie Kak Ira blanje makan ABC,best sangat...rase panas nak marah kat orang pon boleh ilang dengan serta merta selepas makan ABC yang Kak Ira belanja..Thanks ye Kak Ira sebab belanje kite makan ABC yang sedap tue...Len kali bleh la belanja plak ye...

No comments: