Monday 19 July 2010

Aku Rindu Masa Silam




Jika aku termenung sendirian kadang2 aku tersenyum keseorangan mengenangkan kisah silam aku tetapi kadang kala aku juga menangis seorang diri jika terkenangkan kisah silam aku yang penuh liku untuk aku tempuhi..banyak kisah pahit,manis aku yang masih terpahat didalam pikiran aku ini..kalau aku diberi peluan untuk membuat pilihan akan aku pilih untuk menyimpan segala memori yang indah dah hapuskan segala kengana yang pahit dalam idup aku tapi apekan daya aku tak mampu berbuat ape2..Tapi aku berharap sangat apa yang manis akan berulang kembali dan apa yang pahit terus hilang menjauhi diri aku..kadang2 aku rindun sesangat ngan rumah maklumlah aku berada jauh dari rumah,kadang2 aku terpikir pasal kelas,rindu rasenye nak tidor dalam kelas sebab tempat posting aku takleh nak tidor tapi ape la daya aku..aku tak mampu memutarkan waktu seperti sediakala..Walaubagaimann pun aku harap hari esok lebih baik dari hari ini dan aku berharap apa yang pahit pada hari ini dapat ku ubah pada hari besok..Harap2 sume okay..

No comments: