Wednesday, 14 July 2010

Ape Patut Aku Buat

Entahla kenapa hari nie aku rasa laen macam je,batuk ngan selesema aku makin menjadi2..makan ubat pon dah macam takde function..tapi takpe la keje tetap keje..walau tak sihat sekali pon aku tetap kene pergi keje sbb aku tak nak abaikan tanggungjawab aku..walau dalam keadaan macam nie aku tetap nak pergi keje aku mesti kuatkan semangat aku..yang tambha memeningkan aku ni pasal clerking case aku yang masih tak siap2 lagi..aku sebenarnya bukan ape cuma aku tak tau nak wat pasal penyakit ape maklumlah pesakit aku masuk wad hari nie dan besok dah keluar tak sempat aku nak wat ape2..aku makin risau skang nie...ape yang patut aku lakukan sekarang..tapi takpe la abaikan la pasal bende nie sebab wat serabut kepala je...

No comments: