Saturday, 31 July 2010

Selamat Hari Persahabatan



Hari yang cukup indah bagi aku sebab aku dah dapat tidor dan rehat yang cukup untuk aku tempuhi hari2 baru dalam hidup aku yang semakin mencabar..hari ni merupakan hari persahabatan sedunia..Aku teringat kenangan pahit manis,suka duka ketika bersama kawan2 aku..aku rindu korang sume,masa telah memisahkan kita semua tapi aku janji ngan korang yang aku takkan pernah sekali pon akan melupakan korang sume harap korang sume pon begitu,tapi korang skang nie bukan lagi kawan aku tapi korang sume dah jadi sebahagian dari keluarga aku..aku tak tahu la nak cakap ape lagi tapi aku sayang korang aku sanggup berkorban gadaikan nyawa aku demi korang sume..Yang paling penting ialah aku harap korang sentiasa happy bersama orang yang tersayang sebab apabila korang sume happy aku pon boleh tumpang happy walaupon kesedihan datang melanda..Aku harap korang sume dalam keadaan sihat selalu,buat keje elok2 dan dok kat kampung tu jangan la nakal2 sebab kalau nakal2 sangat boleh mendatangkan masalah kat kita sume maklumlam orang2 kat kampung tu macama mane harap korang sume paham2 la ye ape yang cuba aku sampaikan kepada korang sume..Aku tak sabar nak balik jumpa korang sume tapi aku tak tahi bila la aku dapat balik umah..Aku sayang kamu sume..Tunggu kepulangan aku ye...

No comments: