Friday, 30 July 2010

Bila Kegembiraan Menguasai Diri




Ni aku nak cakap sikit la,kadang2 manusia ni tak selalunya happy kadang2 ade gak perasaan sedih,marah dan sebagainya..Ini dinamakan lumrah kehidupan sebab kita manusia nie hidup seperti roda,kadang2 kita diatas kadang2 kita dibawah..So maksudnya kadang2 kita nie bernasib baik dan ade gak kadang2 kite nie bernasib tak berapa baik...Tapi aku kalau nasib tak berapa baik yang menimpa aku orang akan perasan tentang perasaan yang aku alami dari air muke aku yang agak masam dan akan muncung je seharian,tapi kalau aku happy jawabnye habis la sume orang akan sakit telinga lepas nie sebab aku akan kongsi sume pengalaman gembira aku dengan semua orang..Aku dah merindu saat gembira aku,sebagai contohnya sewaktu lawatan ke Kuala Lumpur,walau perjalan itu amat memenatkan tetapi perasaan aku memang gembira sebab aku dapat luangkan masa gembira bersama-sama rakan seperjuangan aku..Walau mase tak berapa nak mengizinkan kami sebab kesuntukan melanda tapi sekurang-kurangnya kami happy..So aku harap korang sume happy jugak la ye sebab bila korang happy aku pon bleh tumpang happy jugak..

No comments: