Friday, 9 July 2010

Berkongsi Masalah Dan Pendapat


Aku tetibe je terpikir pasal kawan2 aku kat kampung..macam mane la keadaan mereka skang nie..entah la..aku dah malas nak pikir pasal dey all sebenarnya sebab dey all tak pernah pon pikir pasal aku..selama aku kat Alor Star nie xde sorang pon nak telepon aku tanya khabar aku macam mane..tapi hati dan perasaan aku memaksa aku untuk memikirkan pasal dey all..tapi kadang2 aku sedih memeikirkan pasal mereka entah kenapa aku pon tak tahu..aku call big bro aku tanya pendapat die macam mane..die bg tau aku yang lepas bia lah lepas..buat tak tau je..tp aku xleh la nak wat tak tau sebab aku pikir dey all tu mcm adik2 aku je..tapi takpe la aku kene kuatkan semangat aku agar aku mampu bertahan dalam apa jua keadaan pon..sabar je la..maybe satu hari nanti dey all akan cari aku untuk minta tolong..aku harap2 la aku dapat tolong dey all ngan hati terbuka dan ikhlas...

No comments: