Tuesday 27 July 2010

Sejarah Berulang Kembali





Hari ini tanpa aku sendiri sedari yang air mata aku berlinangan mengalir dengan tenang bercurahan jatuh ke pipi..Aku tak tahu kenapa tetibe aje air mata aku berlinangan sedangkan aku takde rasa sedih atau sakit..Mungkin disebabkan fikiran aku yang terlalu banyak memikirkan tentang hidup aku,masa depan aku,keluarga aku serta orang disekeliling aku membuatkan perarasaan aku menjadi tak menentu..Aku kadang2 terpikir jugak tentang kenangan silam,waktu gembira aku,waktu sedih aku..Tapi memang tenyata hari ini perasaan aku bercampur baur,aku rase sedih tapi aku happy,aku rase serabut tapi fikiran aku tenang aje..Entah la kadang2 aku sendiri tak berapa paham ngan keadaan aku sendiri,pape hal pon aku akan teruskan hidup aku..Hopefully..

No comments: