Thursday 8 July 2010

Hari Yang Cukup Indah Bagi Aku


Hari nie adalah hari yang cukup indah bagi aku..aku tak tahu kenapa tapi memang indah la..banyak bende menarik yang aku alami hari nie..hari nie aku tersalah masuk wad..tetibe je sume pesakit aku bertukar menjadi laki..boleh plak aku salah level..maybe tak perasan kot..lepas salah masuk wad aku silap baca nama pesakit..aku tanya nama kat mak cik tu dan die bg tau aku nama dia Azizah sedangkan atas kertas kat tangan aku tulis Mist Pot Cit..aku dah mula keliru,so aku bertanya kepada Kak Ira..rupe-rupenye Mist Pot Cit tu name singkatan ubat Mixture potasium Citrate..buat malu aku je..sape la yang tulis short form ubat tu macam name orng..ye la dah muke mak cik tu mcm orng cina je..fuh naseb baik aku tak panggil mak cik tu Mis Pot Cit..hahaha..agak kelakar la pengalaman hari ni..

No comments: