Saturday, 24 July 2010

Bila La Nak Cuti






lamenye rase dok kat alor star nie dah la panas,ape yang patut aku buat nie,cuti tak tau bila..aku dah bosan dah macam nie ari2 dah la aku rindu sesangat kat masakan mama aku kat umah tu..Mama nanti kite balik masak asam pedas ikan patin kesukaan  kite ye..Aku kat sini tengah sabar menunggu tarikh cuti diumumkan tapi entah bila pon aku tak tau die nak umum maklumlah pengarah kolej nie skang nie dah semakin sibuk..Xpe la dah memang adat sebagai seorang pelajar,so aku kene trima seadanya..ade cuti dapat la aku balik ke rumah kesayangan aku kalau tak menangis la hati aku kat asrama yang nak runtuh esok luse nie.Ish tension gak kalau nak pikir sal cuti nie tapi takpe la harap2 dapat la cuti tu ye..Doa2kan agar cuti aku kali nie lame skit dari tahun lepas ye la tahun lepas tak puas lagi beraya kat umah dah kene datang kolej plak benci betol keadaan macam tu..Laen kali kalu nak bagi cuti bagi la cuti lame 2 bulan ke 3 bulan ke baru la syok..huhuhu..

No comments: