Tuesday, 13 July 2010

Hari Yang Membosankan

Satu lagi hari yang agak membosankan bagi aku sebab aku tak tau nak wat ape kat dalam wad..Hari2 wat keje yang same agak la membosankan ..Satu hal lagi keje yang aku buat sume tak berape nak mencabar sebab hari2 dah buat so tahap kecabarannye dah semakin menurun la..Tapi takpe la walau aku bosan sekali pon aku tetap akan teruskan perjuangan aku sebab perjalan aku masih panjang lagi,banyak bende yang perlu aku haruingi untuk aku berjaya dalam bidang nie..Setakat bosan sekejap tu takpe la aku akan cuba abaikan kebosanan itu,tapi kalau boleh la kau nak la jugak buat sesuatu yang mencabar bagi aku..tapi takpe mungkin peluang itu akan datang kepada aku satu hari nanti..doakan aku semoga berjaya meharungi hari2 yang tak berpa indah macam nie dengan tenang dan hati yang terbuka..

No comments: