Friday 30 July 2010

Selamat Tinggal Wad Pembedahan





Hari nie aku tak tahu kenapa boleh jadi sangat suram tak macam biasa,selalunya masuk wad je ade la jugak terpikir nak buat apa tapi kali ini memang ternyata berbeza dari yang sebelumnya kerana aku bagaikan orang yang tiada perasaan..Mungkin sebab aku sayang nak tinggalkan wad pembedahan kerana banyak kenangan aku kat wad pembedahan nie..Kenangan pahit manis,suka duka sume ade..Lepas nie aku akan ke wad Psikiatri la plak..Ari nie crite best adalah pasal pergaduhan aku ngan dak lincon yang tak sedar diri..Dey all cari pasal ngan kami sebab prosidur skin prep,ye la kami tau la kami tak kemas tapi time tu sister panggil kami tapi agak2 la,tapi aku pikir malas nak cari gaduh sebab aku pikir pasal RM 110 ribu..banyak tue nak bayar..bia je la die abaikan die..tapi yang aku tak boleh blah ialah pasal die cakap kami hanya menumpang kat Hospital tu..sedangkan die sdiri tak prasan yang die lagi menumpang sebab die student swasta..Hello bro kami nie student kerajaan.So skang nie sape yang menumpang kat Hospital kerajaan tu..Dasar tak sedar diri punye dak sabah..Tapi takpe la aku tetap akan teruskan kerja aku seperti biasa..

No comments: