Saturday 24 July 2010

Happy Birthday



Hari nie aku agak kepenatan sikit..menunggu mak cik aku menjemput aku di kolej lame sangat sampai aku tertidor depan laptop..agak lame jugak la aku tertidor baru la aku dapat panggilan dari mak cik aku and die bagi tahu die skang nie ade depan pintu pagar kolej,so aku pon bergegas pack aku punye barang and then keluar mencari mak cik aku..lepas je ambik aku mak cik aku bawa aku pergi jalan2 entah kemana aku pon tak tau..walau aku dah 2 tahun kat alor star nie tapi banyak tempat lagi yang masih belom aku kenal..pas gi jalan2 mak cik aku berhenti kejap kat kedai kek and then die keluar and beli kek hari jadi..Aku kehairanan nak sambut hari jadi sape?.Sampai je kat umah baru aku tahu yang kek itu kepunyaan aniq,iaitu jiran kami..mak aniq nie kawan sekerja mak cik aku..malam tu kami sambut birthday aniq dengan meriah disamping tetamu2 yang lain..Happy Birthday yang ke-2 aniq..semoga happy dan ceria selalu

No comments: