Sunday 11 July 2010

Hari Pertama Minggu Ke-2 Posting




Hari nie hari pertama minggu ke -2 aku posting kat wad pembedahan tingkat 3 Hospital Tuanku Fauziah Kangar Perlis..hari yang cukup indah..bangun awal skit ari nie..tak terasa sangat letihnya sebab aku keje shif petang..dalam perjalanan ke kangar aku sempat lagi snap beberapa keping gambar,maklumlah dah lame tak ambik gambar..ari nie..aku takde la wat keje sangat sebab aku banyak membaca sambil menyalin nota untuk aku punya clerking case..kene wat preparation la..hari nie memang mengejutkan aku sebab sume pesakit aku mengadu kesakitan kat aku..aku dah jadi serba salah sebab aku tak dapat nak tolong mereka sebab dokumentasi kat hospital nie ketat sangat,maklumlah aku nie hanya seorang pelatih..cakap ape pon bkn ade orng nak dengar tapi xpe la...sekurang-kurangnya aku dah membantu pesakit aku dapat ape yang dey all patut dapat iaitu kepuasan..

No comments: