Sunday 25 July 2010

Rindu Ngan Kelas



Hari nie entah kenapa aku tetibe je teringat kambali pasal kelas..lame dah aku tak dok lam kelas..Rindu la jugak ngan kelas terutamanya kelas amali.bukan ape la dulu lam kelas sumenye best pengajar dok mengajar kat depan aku dok mengumpat kat belakang,asal pengajar bukak mulut je aku tidor tapi pengajar datang kat tepi pandai plak aku cover wat2 bace nota la menulis la dan macam2 la..Kalau pengajar mengajar kat depan tapi tak paham sepatah haram pon aku akan dengar MP3 tak pon tengok video..Ish sempat lagi buat perkara2 macam nie..kalu kelas masuk lambat takpe tapi kalu pengajar suruh keluar lewat jawabnye gempa bumi la kelas tu jadi..sume akan mogok dan huru hara nak2 plak time rehat pergh nak hancur kelas kalau dak2 nie mengamuk maklumlah kelas kami paling ramai kat kolej nie 141 pelatih mau tak nye tak hancur kelas nie kami kerjakan..walau pape pon aku rindu ngan suasana dalam kelas..

No comments: